Naše služby
OZBROJENÁ OSTRAHA OSOB A MAJETKU
|
|
Poskytované služby |
|
Bezpečnostní služba BELEX PLUS s.r.o. je schopna plnit přání zákazníka nejen v mnoha oblastech bezpečnosti, ale je schopna zdarma modelovat různé typy ochrany a ostrahy dle finančních možností klienta. Pokud se stanete našimi stálými zákazníky, získáte další výhody, které jsou často zahrnuty v ceně. Tam, kde je to možné, využíváme odměnového systému, který naše zaměstnance motivuje k co nejlepším výkonům. Pokud je návrh po vzájemné konzultaci akceptován, jsme schopni ve velmi krátké době provést realizaci. Ke každé smlouvě s klientem připravíme i směrnice, ve kterých přesně specifikujeme pracovní povinnosti strážných a klient tak má snadnou kontrolu výkonu služby a možnost penalizace za neplnění povinností. |
|
Bezpečnostní agentura Belex plus s.r.o. nabízí |
Zajištění neoprávněně drženého majetku
Nabízíme služby spojené se zajištěním a navrácením neoprávněně drženého majetku (auta, domy, elektrospotřebiče apod.), především Leasingových společností za použití veškerých legálních a zákonných prostředků.
Doprovody a ochrana vozidel
Zajišťujeme doprovod a ochranu přepravy jakéhokoliv silničního dopravního prostředku, nebo jejich kolony včetně jeho nákladu a osádky a to na základě požadavku klienta. Jsme rovněž schopni vypracovat trasu přesunu, zahrnující nejnižší riziko ohrožení doprovázeného vozidla nebo kolony s ohledem na stupeň možného ohrožení doprovázeného vozidla. Zajištění doprovodu a ochrany zajišťíme speciálně vyškoleným a vycvičeným personálem a to buď vlastními vozidly nebo vozidly klienta, dle jeho požadavku. Rovněž jsme schopni zajistit doprovod a ochranu vozidla nebo kolony speciálně vycvičeným zásahovým týmem, vybaveným speciálně pro případ napadení doprovázeného vozidla nebo kolony za účelem zabránění nebo odražení útoku na chráněné vozidlo nebo vozidla s možností eliminace útočníků a jejich následného předání Policii, za dodržení všech zákonných prostředků.
Ochrana a doprovod osob
Zajístíme Vám také krátkodobou či dlouhodobou ochranu osoby či osob určených klientem, včetně ochrany nepřetržité. Rovněž jsme schopni zajistit doprovod určené osoby či osob po trase stanovené klientem, či po trase stanovené na základě znalostí a zkušeností speciálně vyškoleného personálu s ohledem na stupeň míry ohrožení chráněné osoby či osob, se zajištěním maximálního stupně bezpečí, za využití nejnovějších taktických metod na úseku osobní ochrany.
Ochrana a ostraha objektů či jejich částí
Zajístíme krátkodobou, či dlouhodobou ochranu či ostrahu celého objektu nebo objektů, či jen jejich části na základě požadavků klienta. Rovněž jsme schopni tuto činnost kombinovat s pořadatelskou, informační či recepční službou a to v době stanovené klientem. Rovněž jsme schopni zajistit ostrahu a ochranu klientem určených prostor personálem se služebním psem.
Pořadatelská činnost
Zabezpečíme pořadatelskou činnost na vámi pořádaných akcích všeho druhu, ať už se jedná o akce společenské, kulturní či sportovní. Rovněž jsme schopni zajistit pořadatelskou činnost na koncertech a diskotékách a to vše se zárukou nejvyšší kvality, jejíž zárukou je dobře vycvičený a vyškolený personál naší firmy pracující na té nejvyšší profesionální úrovni.
Pátrání
Naše firma je schopna provádět pátrání po osobách a věcech, především pak po osobách pohřešovaných z jakéhokoli důvodu, po svědcích skrývajícím se a vyhýbajícím se kontaktu standardní cestou. Dále pak jsme schopni provádět pátrání po odcizených věcech, především po motorových vozidlech a odcizených předmětech větší hodnoty, vše dle přání klienta, možno i ve spolupráci s Policií ČR v případě, že byla věc Policii ČR oznámena.
Detektivní činnost
Naše firma je schopna na základě požadavků klienta provádět detektivní činnost s provedením vyhodnocení dané situace a návrhem způsobu řešení nebo nápravy. Jsme schopni provést prověření osob uvnitř firmy i mimo ni dle požadavků klienta za účelem zjištění věrohodnosti spolupracovníků nebo zaměstnanců (např. pokud dochází ve firmě k častým krádežím, úniku informací, atd.) Dále jsme schopni zajistit foto a video dokumentaci a informace dle přání klienta. Získané materiály jsme schopni vyhodnotit a předložit tak klientovy ucelený a přehledný rozbor na základě jeho požadavků.
Speciální služby-Kontrola nemocných zaměstnanců
STANDARD - kontrola je provedena do 5 pracovních dní od nahlášení. Obvykle bývá provedena třetí den. EXPRES - kontrola je provedena v rozmezí 12 až 36 hodin od nahlášení.
NEZÁVAZNÁ - kontrola bez garance provedení. Jedná se o kontrolu zaměstnance v místě, kde nemáme žádnou pobočku. Při objednání této kontroly zaměstnavatel uvádí časové rozmezí po které je jeho objednávka platná. Jestliže v tomto období dojde k dalším poptávkám kontroly ve stejném regionu od stejné firmy nebo různých firem, jsou tyto kontroly provedeny společně a náklady na výjezd jsou rozpočítány mezi tyto firmy. Cena za provedenou kontrolu je shodná s cenou STANDARD.
V případě, že v časovém rozmezí nedojde k žádné další poptávce v daném regionu neni tato kontrola provedena. Zásahový tým
Naše firma rovněž disponuje speciálně vycvičeným zásahovým týmem, který je schopen spolupráce na základě požadavků klienta, který se dostal do nestandardní situace, kterou není schopen sám řešit a váhá s tím se obrátit na Policii. Tento tým je speciálně vycvičen a vyškolen k eliminaci nebezpečí, odražení útoku útočníků, jejich eliminaci a následnému předání Policii, za dodržení všech zákonných prostředků. ( Tyto speciální služby provádějí pracovníci s dlouholetou praxí ve speciálních útvarech Policie ČR a Armády ČR)
Zabezpečení počítačového vybavení firem i jednotlivců
Dodáme technologii sloužící k ochraně před neoprávněným vstupem do vaší firemní sítě, zajištěním bezpečného e-mailu a ochrany před riziky spojenými s přenosem vašich důležitých dat a internetem. Provádíme rozbor a návrh řešení, spojený s realizací Vaší sítě. Provádíme zabezpečení firemních databází a internetových prezentací za využití nejrůznějších technologií.
|
Kontrola nemocných zaměstnanců
Systém kontrol: Po nahlášení potřebných údajů od zaměstnavatele (osobní údaje práce nesch. zaměstnance, místo nahlášeného pobytu a počátek prac. neschopnosti, příp. jméno ošetřujícího doktora) provedeme kontrolu zaměstnance v prac. neschopnosti (minimálně jednu kontrolu) v domluveném termínu. Z každé návštěvy je vypracován podrobný záznam, který je následně předán zaměstnavateli, což umožňuje rychlou a efektivní kontrolu, statistiky nemocnosti a průběh dodržování léčebného režimu zaměstnance. V případě negativního výsledku provedené kontroly je zaměstnavatel o této skutečnosti informován obratem. Díky on-line formuláři, který je k dispozici jen registrovaným uživatelům, můžeme provést kontrolu i první den nahlášené prac. neshopnosti. Některé firmy využívají pro kontrolu práce neschopných vlastní lidské zdroje, což se může ukázat jako nevýhodné v případě, kdy struktura firmy neumožňuje efektivně kontrolovat zaměstnance všech poboček. Nejen v tomto případě oceníte naše služby, díky kterým budete mít zajištěnou důkladnou kontrolu opravdu všech práce neschopných zaměstnanců, a to po celé ČR.
Druhy kontrol:
STANDARD - kontrola je provedena do 5 pracovních dní od nahlášení. Obvykle bývá provedena třetí den. EXPRES - kontrola je provedena v rozmezí 12 až 36 hodin od nahlášení.
NEZÁVAZNÁ - kontrola bez garance provedení. Jedná se o kontrolu zaměstnance v místě, kde nemáme žádnou pobočku. Při objednání této kontroly zaměstnavatel uvádí časové rozmezí po které je jeho objednávka platná. Jestliže v tomto období dojde k dalším poptávkám kontroly ve stejném regionu od stejné firmy nebo různých firem, jsou tyto kontroly provedeny společně a náklady na výjezd jsou rozpočítány mezi tyto firmy. Cena za provedenou kontrolu je shodná s cenou STANDARD.
V případě, že v časovém rozmezí nedojde k žádné další poptávce v daném regionu neni tato kontrola provedena. Příklad: Kontrola STANDARD, výjezd z Prahy do Karlových Varů (cesta tam i zpět - cca 240km) Běžná kontrola STANDARD 290 Kč + 1320 Kč (výjezd 5,50 Kč / km)= 1610,- Kč + DPH Kontrola NAZÁVAZNÁ (poptávka od 4 firem) 290 Kč + 330 Kč (výjezd rozpočítán mezi 4 firmy) = 620,- Kč + DPH Každá z firem zaplatí za kontrolu jen 620,- Kč + DPH ! |